fbpx

Szemét- és vízdíj-emelkedésekre panaszkodnak

Több mint 3400 hívás érkezett a rezsicsökkentési problémák miatt létrehozott zöldszámra január óta – írja a Magyar Nemzet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól kapott tájékoztatásra hivatkozva.

A lap ismerteti, hogy a bejelentést tevők főként arról érdeklődnek, milyen módon tudják követni az árcsökkenést a számláikban, illetve a hulladékszállítás és vízszolgáltatás korábbi drágulása miatt érkeztek panaszok. A cikk szerint tavaly közel 4000 reklamáció érkezett a hivatalhoz az energiaszolgáltatók miatt, főként szerződésszegéssel kapcsolatban, de a bejelentések közül csak kevés bizonyult jogosnak. A közszolgáltatók tevékenységét nemcsak a szakhatóságnál panaszolják be az ügyfelek, évente nagyjából félezer bejelentést kap az Alapvető Jogok Biztosának Hivatala is.

 

forrás: MTI

Facebook Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .