Ügyfélszolgálati irodát is nyitott a MiReHuKöz
Már nemcsak az erenyői épületben, hanem a MiReHuKöz József Attila úti új ügyfélszolgálati irodájában is lehet szállítási szerződést kötni, módosítani, tulajdonos-változást bejelenteni, tárolóedényt átvenni és számlát befizetni. Pályiné Tari Anita például örömét fejezte ki, hogy nem kellett az Erenyő utcáig elmennie.
–Az interneten tájékozódtam, hogy itt is van ügyfélszolgálat. Ez sokkal közelebb volt, és sokkal könnyebb megoldani ezt a problémát – fűzte hozzá.
A november elején átadott új ügyfélszolgálati iroda falára óvodások és iskolások rajzai kerültek. A gyerekek arról meséltek képeiken keresztül, hogy milyennek képzelik el a szelektív hulladékgyűjtést, vagy milyen tulajdonságokkal ruházzák fel kedvenc kukásautójukat. A legjobb alkotások már óriásmatricaként láthatók a kukásautók oldalán.
Ladányi Kubus Valéria, a MiReHuKöz Kft. PR- és marketing munkatársa ismertette, Öltöztesd fel te a kukásautót címmel írtak ki rajzpályázatot. Az erre beérkezett több mint 350 rajz most már nemcsak az újonnan beszerzett hulladékgyűjtő járművek oldalát színesíti, hanem az ügyfélszolgálati iroda falát is.
A korszerű hulladékgazdálkodási rendszer csaknem 7 milliárd forintból valósult meg Miskolcon és a térségében található 37 településen. Majoros Róbert, a MiReHuKöz Nonprofit Kft. ügyvezetője kiemelte: ez azért jó a lakosságnak, hiszen díjemelés nem történt, de plusz szolgáltatásokat kaptak. Így a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtés során a csomagolási hulladékot gyűjtik ebben a projektben, illetve a zöldhulladék gyűjtés is megvalósult a térségben.
Az ügyvezető hozzátette: jövőre már a lakosság is érezni fogja a hulladékgazdálkodás elért eredményeit. Hiszen hamarosan elkezdik osztani az új, térítésmentes chipes kukákat, kiépítenek egy regisztrációs rendszert, ami igazságosabb számlázást is eredményez majd.
A cikk eredetiben itt olvasható: http://minap.hu