Három kategóriában szereztek ezüstszobrot a Mol reklámfilmjei
Három kategóriában is Ezüst Delfinnel jutalmazták a Mol reklámfilmjeit a héten rendezett Cannes Corporate Media & TV Awards reklámmustrán.
Míg az Öregfiúk című kisfilm marketing kommunikáció, a Boldogolaj-videók környezetvédelem témakörben, a Business Card animációs kisfilm pedig vállalati videó kategóriában nyerte el a delfint formáló szobrot az október 12-én és 13-án rendezett versenyen – közölte a projekt kommunikációjával megbízott ügynökség pénteken az MTI-vel.
Az Öregfiúk kisfilm egy egészen friss megközelítést vitt a labdarúgó-Európa-bajnokságra időzített szurkolói reklámok dömpingjébe. A filmnek egy magányosan élő, nyugdíjas férfi a főszereplője, akinek mindennapjain keresztül elevenítik fel az alkotók a magyar foci több évtizednyi szomorú történelmét. A videót szűk egy hét alatt a Facebookon és a Youtube-on összesen több mint 700 ezren nézték meg.
Hasonlóan egyedi megközelítéssel készítette el az első filmet is jegyző Greenroom kreatív ügynökség a használt sütőolaj újrahasznosításának népszerűsítéséhez készített videókat is, ahogyan a harmadik szobrot is egy olyan munkával nyerték el, amely szintén az animáció nyelvén, modern formában mutatja be magát a vállalatcsoportot.
Az Öregfiúk rendezője Mankovits Marcell volt, a Business Card és a Boldogolaj-videókat Mendrei Miklós rendezte.
A francia reklámverseny az utóbbi évek során a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljává nőtte ki magát, ahol olyan nevek versenyeznek egymással, mint a BMW, az Audi, a BP vagy éppen a Heineken. Az Emmy- és Oscar-díjas tagokat is soraikban tudó, prominens zsűri ötven ország több mint 1200 pályázata közül díjazta a legjobbakat.
Forrás: MTI