Magyarországon teszteli a NESCAFÉ 3in1 Classic papíralapú csomagolását a Nestlé
2025-re a Nestlé csomagolóanyagainak 100%-a újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz. Ennek fontos lépéseként áprilistól a cég egy limitált szériában teszt jelleggel papíralapú változatban is piacra dobja az egyik legnépszerűbb márkája, a NESCAFÉ 3in1 Classic instant kávék csomagolását. Az új formátumot a világon először a magyar fogyasztók próbálhatják ki.
A Nestlé célja, hogy csomagolóanyagai ne a hulladéklerakókban, vagy ami még rosszabb, a környezetben végezzék, hanem a fogyasztók közreműködésével folyamatos körforgásban tartsák őket. Ennek érdekében a cég vállalta, hogy a következő négy évben minden terméke csomagolását újrahasznosíthatóvá vagy újrahasználhatóvá teszi. Az új, limitált szériás csomagolás támogatja a Nestlé ezen törekvéseit, valamint a NESCAFÉ azon célját, hogy az alapanyagok beszerzésétől kezdve a gyártáson és a csomagolóanyagokon keresztül a felelős kávéfogyasztásig élen járjon a fenntarthatóság területén.
A NESCAFÉ a piacon elsőként Magyarországon teszteli a 3in1 Classic termékek papíralapú csomagolását, ami a megszokott csomagolással párhuzamosan, a készlet erejéig lesz elérhető a SPAR és az INTERSPAR üzletekben. Az új papíralapú csomagolás szelektíven, a papírhulladékkal együtt gyűjthető, széles körben újrahasznosítható, azaz amennyiben kiépített rá az infrastruktúra, újrafeldolgozásra kerülhet.
“Ez az innováció az első lépés annak érdekében, hogy a kávéitalpor mixek csomagolóanyagai is környezetbarátabbak legyenek. A termékek kiszerelése, ízvilága, receptúrája változatlan marad – ugyanakkor lehetővé teszi a fogyasztók tudatosabb választását” – mondja Bagi Bernadett, a NESCAFÉ brand menedzsere.
A Nestlé több eszközzel támogatja a hazai szelektív hulladékgyűjtési-, válogatási- és újrahasznosítási struktúra fejlesztését, és edukációs kampányokkal segíti a lakosságot az ökológiai lábnyomuk csökkentésében. A NESCAFÉ több mint 80 év tapasztalatát és munkáját fektette fenntarthatósági törekvéseinek és folyamatainak fejlesztésébe, hogy a kávé a jövőben is széles körben elérhető maradjon. A márka a Grown Respectfully program keretében 2010 óta világszerte több, mint 700 000 termelőt támogatott egészségesebb, ellenállóbb, és jobb minőségű kávé előállításában és ezáltal életminőségük javításában.