John Lick, a Target executive producere hangsúlyozta, hogy a hulladékmentes reklámforgatás ugyanúgy része a cég fenntarthatósági politikájának, mint például a helyi közösségek támogatására fordított összegek. Ugyanakkor a környezetvédelem nem mehet sem a reklámok élvezeti értéke, sem a profitabilitás rovására.
Ebben a Los Angeles-i EcoSet Consulting cég segíti a kiskereskedőt. Már 175 forgatáson dolgoztak együtt, de a tanácsadó ügyfelei között megtalálható a Honda, a H&M, a Samsung és a Ford is. Az EcoSet a film- és reklámforgatásokon, illetve nagyszabású rendezvényeken felhalmozódó hulladékok több mint felét egy „kreatív turkálóban” non-profit szervezetek, művészek, iskolák, illetve rászorulók számára adományozza, míg a maradék nagy részét újrahasznosítják vagy komposztálják, így összességében 90 százalék feletti hatékonysággal működnek. Emellett a megújuló energiaforrások felhasználását is ösztönzik a filmgyártásban.
A cikk eredetiben itt olvasható: https://www.mediapiac.com