A Humusz tavaly tavasz után a következő hetekben idén is arra bíztat, hogy szorítsuk vissza a műanyagok használatát, előzzük meg a pazarlást tudatos fogyasztói magatartással, a fogyasztói szokások megváltoztatásával.
A szövetség a Trónok Harca televíziós sorozat világán keresztül, „látványos, humoros köntösbe burkolva” a Nagyböjt időszakában (mácius 6 – április 21 között) 10 üzenetet tesz közzé közösségi média felületein (Facebook, Instagram) a műanyagok témájában – arra hívva fel, hogy minél többen osszák meg azokat, szélesebb körhöz eljuttatandó az üzeneteket. „A megelőző magatartás elterjedését szeretnénk elérni azáltal, hogy nem csak a problémát tesszük az asztalra, hanem a megoldás eszközeit is.”
A #műanyagböjt kampány célja nem más, mint ráirányítani a figyelmet a minket körülvevő műanyagszennyezésre. A megelőző magatartás elterjedését szeretnénk elérni azáltal, hogy nem csak a problémát tesszük az asztalra, hanem a megoldás eszközeit is. A tudatos fogyasztói magatartás nem csupán egyéni, közösségi és nemzeti érdekünk, hanem globális emberi felelősségünk is. A tét nem kevesebb, mint az élhető és egészséges bolygó továbbörökítése az utánunk jövő generációk számára.
Forrás: humusz.hu