A PepsiCo Europe azt tervezi, hogy 2030-ra minden chips-zacskójából kivonja a szűz fosszilis alapú műanyagot. Az élelmiszer- és italgyártó óriás 100%-ban újrahasznosított vagy megújuló műanyag használatát tervezi, ezzel akár 40%-kal csökkentve a fóliacsomagolásból származó üvegházhatású gázokat.
Az átállás a Walkers, a Doritos és a Lay’s márkákra vonatkozik, a fogyasztói tesztek az éven indulnak az európai piacokon, az év első felében Franciaországban a Lay’s termékcsaládba tartozó termékeknél.
A megújuló csomagolás növények melléktermékeiből, például használt étolajból vagy papírpép hulladékából származik majd.
A PepsiCo azt állítja, hogy szélesebb pep+ (PepsiCo Positive) ambíciója részeként a tervezés, az infrastruktúra és a csomagolóanyagok új életre keltése révén elősegíti a csomagolások körkörös gazdaságának kiépítését Európában.