Az adidas jelentős lépéseket tesz a fenntarthatóbb vállalati működés irányába, újabb vállalásokat jelentettek be.
„NEMCSAK ARRA KONCENTRÁLUNK, HOGY MEGVÁLTOZTASSUK ÜZLETI TEVÉKENYSÉGÜNKET; ARRA TÖREKSZÜNK, HOGY MEGVÁLTOZTASSUK AZ IPARÁG ÜZLETI TEVÉKENYSÉGÉT. ”- mondta James Carnes, a márka stratégiáért felelős alelnök.
2012 óta az adidas új termékeket és folyamatokat fejlesztett ki olyan fenntarthatóságra összpontosító partnerekkel, mint a Parley for the Ocean , a Stella McCartney és az Egyesült Államok Nemzetközi Űrállomás. 2015-ben mutatták be az első olyan cipőt Egyesült Nemzetek Szervezetében, amely mostanra már több mint 15 millió pár cipő előállításához vezet a Parley Ocean Plastic® segítségével.
A következő évtizedben a márka elkötelezett amellett, hogy még többet tegyen a műanyag hulladékok csökkentéséért. Az ütemterv a következő:
- 2020: az adidas termékekben felhasznált poliészter több mint 50% -át újrahasznosítják
- 2021: az adidas együttműködik az adidas legfontosabb amerikai sportpartnereivel (MLS, NHL , USA röplabda és a Power 5 NCAA futballprogramjai) a fenntarthatóbb egyenruhákra való áttérés érdekében
- 2024: az adidas az új üzleti termékekben csak az újrahasznosított poliésztert fog használni – ez a PRIMEBLUE és a PRIMEGREEN szövetek bevezetésével jár, amelyek során a felhasznált poliészter 100% -át újrahasznosítják
- 2030: az adidas 30% -kal csökkenti a vállalat karbonlábnyomát (2017-hez képest) a Divatipari Éghajlatváltozási Charta részeként
- 2050: az adidas eléri az éghajlati semlegességet. Németországban a vállalat szinte teljes villamos energiát már megújuló forrásokból nyeri
Forrás: adidas